ייצוג בתאונות תחבורה

ייצוג בתאונות תחבורה

מי מאיתנו לא חטא מדי פעם בעבירות תנועה למיניהן – כאשר אנחנו גונבים את הרמזור שנייה אחת מאוחר מדי, או כאשר אנחנו לא לגמרי עוצרים בתמרור עצור.

כל הדברים הללו נעשים לעיתים מתום לב ולעיתים מתוך התעלמות של הכללים, אך כאשר הדבר מגיע למשפט, במידה ועברנו עבירה משמעותית, רצה לערב ייצוג בתאונות תחבורה אשר יוכל לעמוד לצידנו ולהוכיח את הצדקה שלנו בדומה לעו”ד נזיקין.

שירותיו של אלדד אוחיון – ייצוג בתאונות תחבורה, יוכלו לספק לנו את התמיכה והליווי המשפטיים הללו – בדיוק השירותים שאנחנו זקוקים כדי להוכיח את הצדקה שלנו.

ברוב המקרים, עבירות תנועה משמעותיות הן לא משהו שאנחנו עושים מתוך כוונה תחילה, אלא מתום לב בעיקר. כאשר דברים משתבשים, אנחנו צריכים לשאת בתוצאות, וזאת במהלך משפט.

שימוש בחוקי התעבורה

חוקי התעבורה הם משהו שלעיתים אינו ברור לחלוטין – כאשר עוצר אותנו שוטר, הוא לא תמיד מודע לחוק היבש הנכון.

כך, לעיתים, אנחנו עשויים לקבל דו”ח על משהו שלא באמת ביצענו בו עבירה.
במקרים יותר חריגים, אנחנו לעיתים מואשמים בגרימה של תאונה, בעוד חפותנו מונחת לפנינו ואנחנו לא יודעים איך להוכיח אותה.

ייצוג בתאונות תחבורה אז יוכל לעזור לנו באיסוף הראיות, בהגשת כתב אישום או הגנה, בליווי מלא החל מהליכי החקירה ועד לשלב של ערעורים לבית המשפט המחוזי או העליון.

אלדד אוחיון הוא עורך דין תאונות דרכים וייצוג בתאונות תחבורה בעל ותק רב וניסיון – אלה מאפשרים לו לספק שירותי ייצוג בתאונות תחבורה עבור משפטים בדיני התעבורה.

מתוך הכרה של החוקים היבשים והיכולת להשתמש בראיות שעומדות לרשותנו על מנת להוכיח את צדקת המרשים שלו, אלדד אוחיון הוא הבחירה הטבעית עבור נושאים שדורשים שירותיו של ייצוג בתאונות תחבורה.

באמצעות השירותים של ייצוג בתאונות תחבורה אלדד אוחיון תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות במהלך כל שלב ושלב של התהליך המשפטי. זה, כשלעצמו, עובדה מנחמת, ויכולה לעזור לנו לדעת שסיכויי ההצלחה שלנו גבוהים.

מומחה ייצוג בתאונות תחבורה

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?