עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי

משרדנו הוא משרד עורך דין ביטוח לאומי מנוסה ומיומן אנו מכינים תביעות ביטוח לאומי בכל התחומים, תוכלו לקבל עלינו המלצות רבות. במאמר הנוכחי הרחבנו את הדיבור אודות תביעות  ביטוח לאומי בענייני תאונות מה מומלץ לעשות ומה לא.

סודות מקצוע ממשרד עורך דין ביטוח לאומי בתביעות של תאונות

כמשרד עורך דין ביטוח לאומי ותיק אנו מטפלים בתאונות מכל סוג שהוא ביניהם גם תאונות קטלניות לצערנו. מבחינת הרשויות מי שמטפל וחוקר את נושא התאונות בישראל הן בעיקרן שני גופים: מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה (החוקר את נושא תאונות העבודה) ויש גם את מינהל המחקר והתכנון של המוסד לביטוח לאומי. כמשרד עורך דין ביטוח לאומי מוכר ומומחה אנו משתפים פעולה עם שני גופים אלו ככל הנדרש. המחקר של גופים אלו עוסק באפיון התאונות וכן ניתוח ופילוח האוכלוסייה הנפגעת מהן. בכל עת שתזדקקו לעורך דין ביטוח לאומי או עורך דין לרשלנות רפואית תוכלו לפנות אלינו לקבלת מידע מקצועי וליווי משפטי מומחה.

עורך דין ביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי שוטף אותך במקצועיות

התמחות עורך דין תביעות ביטוח לאומי

מניסיוננו כמשרד עורך דין תביעות ביטוח לאומי בענייני תאונות עוסקות גם בתאונות דרכים וגם בתאונות עבודה. תאונות עבודה מתפרסות לסיטואציות רחבות. הן בתאונות עבודה בכל ענפי המשק, הן בתאונות עבודה ספציפית בענף הבינוי, שכעורך דין תביעות ביטוח לאומי אנו יכולים להעיד כי ישנה עלייה מתמדת בשנים האחרונות בתאונות עבודה בתחום זה. אם כי לאור הרגולציה בתחום אנו צופים ירידה בתאונות, אך מן הסתם זה ישתקף רק בשנים הבאות. בנוסף לכך, כעורך דין תביעות ביטוח לאומי אנו מטפלים גם בנוגע לתביעות של עובדים מהשטחים ועובדים זרים, שאמנם באופן כללי לא מבוטחים בביטוח הלאומי אך ישנם מקרים מסוימים שעובדים זרים יכולים לתבוע פיצויים מהביטוח הלאומי, אתם מוזמנים להתייעץ אתנו על כך.

עורך דין תביעות ביטוח לאומי
עורך דין מומחה לתביעות ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי המלצות רבות

רבים מקבלים כמשרד עורך דין ביטוח לאומי המלצות רבות עלינו מכל הגורמים המטפלים או חשופים בצורה כלשהי לנושא התאונות. אנו מקבלים כמשרד עורך דין ביטוח לאומי המלצות רבות מגופים ממשלתיים וכאלה שאינם. הסיבה שאנו כמעט היחידים המקבלים כמשרד עורך דין ביטוח לאומי המלצות רבות היא כי אנו רואים בעבודה שליחות. המוטו שלנו הוא שכל מי ששואל בתאונת דרכים או תאונת עבודה מה מגיע לי זכאי לקבל שיפור בתנאי החיים שלו עד כמה שניתן.

עורך דין ביטוח לאומי המלצות
עורך דין ביטוח לאומי המלצות

מה מבחינתנו, כמשרד עורך דין ביטוח לאומי מומלץ לעשות בעניין תביעה על תאונה

תאונות קטלניות – בגלל עוצמתן – מעודכנות ומטופלות מיד אצל גופים הרלוונטיים, אך משום מה תאונות שאינן קטלניות נגררות זמן רב, חולפים חודשים ארוכים עד שהנפגע בא לתבוע פיצויים. מניסיוננו כמשרד עורך דין ביטוח לאומי מומלץ לתבוע פיצויים על תאונה מהביטוח הלאומי עד שנה מקרות התאונה. כמשרד עורך דין ביטוח לאומי מומלץ אנו נשאלים רבות האם גם תאונות בדרך לעבודה או בחזרה או במהלך ימי גיבוש של העובדים מוגדרות כתאונות עבודה? התשובה היא שבמוסד לביטוח לאומי זה אכן מוגדר כתאונת עבודה ואילו במשרד הכלכלה תאונה זו אינה נכנסת לקטגוריית תאונות העבודה. אנו משרד עורך דין ביטוח לאומי מומלץ נשמח לעזור לכם ולעמוד לשירותכם. אם נפגעתם בתאונת דרכים או בענייני המוסד לביטוח לאומי בכלל התקשרו אלינו.

בברכה

עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית ועורך דין נזקי גוף

עורך דין ביטוח לאומי מומלץ
עורך דין ביטוח לאומי: מה מומלץ לעשות בתביעה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מומחה עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין אלדד אוחיון

המשרד מנוהל בידי עו”ד אלדד שהחל את דרכו בפרקליטות המדינה (במחוז הצפוני), והינו בעל ידע עשיר וניסיון רב בתחום נזקי הגוף עם התמחות פרטנית בביטוח, ביטוח לאומי ודיני נזיקין.
במשרד טופלו ומטופלים מאות מקרים העוסקים בפגיעות גוף כתוצאה של רשלנות רפואיות, תאונת עבודה, תאונת דרכים ותחלואה במסגרת העבודה או מחוצה לה. נפגעים אלה זכאים לממש את זכותם לפיצוי ולתגמול מן הגופים השונים, כפי שצוין לעיל.

עורך דין
ייעוץ ראשון חינם

מאמרים

עקוב אחרינו

פתח צ'ט
1
אני כאן לענות על שאלות..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?